W imieniu Artbale Stowarzyszenia pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za aktywny udział w projekcie pn. „Terpsychora do szkół - edycja jesienna (6)”. W szczególności dziękujemy wszystkim uczestnikom, bez których nasz projekt nie mógłby się odbyć! Nasze wyjątkowe wyrazy wdzięczności kierujemy także do grona pedagogów i zaproszonych gości, którzy nadali niezwykły charakter naszemu spotkaniu.
W imieniu Artbale Stowarzyszenia pragniemy złożyć serdeczne podziękowania za aktywny udział w projekcie „ Terpsychora do szkół - edycja wiosenna 5”. W szczególności dziękujemy wszystkim uczestnikom, bez których nasz projekt nie mógłby się odbyć! Nasze wyjątkowe wyrazy wdzięczności kierujemy także do grona pedagogów i zaproszonych gości, którzy nadali niezwykły charakter naszemu spotkaniu. Wielkie ukłony i specjalne podziękowania kierujemy także do Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, który dofinansował projekt.
Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia na wydziale rytmiki, Uniwersytetu Zielonogórskiego studiów I stopnia na kierunku Animacja Kultury i Sportu. Pedagog Instruktor Tańca Współczesnego uznany przez Narodowe Centrum Kultury. Absolwentka Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie studia II stopnia na kierunku kulturoznawstwo oraz kinetografii R. Labana w Instytucie Choreologii w Poznaniu. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku menadżer kultury oraz Uniwersytetu Łódzkiego – produkcja teatralna.
W projekcie „Terpsychora do szkół” jesienna (6) prowadzi "Contact improvisation".
Warsztat będzie skoncentrowane na pracy z ciałem, świadomością i ruchem naturalnym. Praca w grupach zadaniowych, indywidualna kreacja ruchu, interakcja z obiektem i przestrzenią, konsekwencja w ruchu, płynność i plastyczność w podejmowaniu decyzji względem ruchu improwizowanego, kreacja oryginalnych jakości ruchowych, to niektóre z elementów pracy warsztatowej. Dodatkowo wprowadzone zostaną podstawy anatomii i mechaniki ruchu.
Wszystkie ćwiczenia i zadania uczestnicy warsztatów w łatwy sposób będą mogli wykorzystąć we własnej pracy zawodowej a także rozwoju osobistym.
Animator kultury, pedagog, instruktor tańców w kręgu, członek jury konkursów "Doliny Kreatywnej" w TVP Kultura. Ukończyła Wyższą Szkołę Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie o specjalności pedagog specjalny. Autor wielu wydarzeń kulturalnych, współorganizator dwunastu edycji Międzynarodowego Festiwalu Tańca Lądeckie Lato Baletowe, autor projektów: Europejska Era Tańca, Warszawski Wieczór Choreograficzny, Szalone Dni Tańca.
W projekcie „Terpsychora do szkół” jesienna (6) prowadzi „Tańce w kręgu”.
Certyfikowana psychoterapeutka tańcem i ruchem DMT,. absolwentka podyplomowych studiów w Polskim Instytucie Psychoterapii Tańcem i Ruchem w Warszawie, certyfikowany terapeuta tańcem w oparciu o metodę Life/Art. Process. Instruktor tańców w kręgu, dyplomowana instruktorka improwizacji tańca i symboliki ciała (Instytut Dynamiki Tańca i Ruchu w Essen) oraz tańców w kręgu. Terapeuta osób z zaburzeniami psychicznymi (schizofrenia). Prowadząca zajęcia dla pedagogów szkolnictwa specjalnego, uczestników projektu "Terpsychora do szkół".
W projekcie „Terpsychora do szkół” edycja jesienna (6) prowadzi „Terapia tańcem i ruchem".
Terapia tańcem i ruchem jest zaliczana do kierunków psychoterapii, której celem jest pełna integracja w sferze emocjonalnej, poznawczej, fizycznej i społecznej przez wykorzystanie tańca i ruchu. Metoda ta opiera się na założeniu, że w ciele człowieka zawarta jest jego cała historia, osobowość, stany emocjonalne.
Artysta tancerz - choreolog, asystent baletmistrzów Polskiego Baletu Narodowego w Warszawie. Absolwentka Royal Academy of Dance - Benesz Institute w Londynie. Absolwentka Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza w Warszawie. Finalistka XII Ogólnopolskiego Konkursu Tańca - Gdańsk 2001. Uczestniczyła w Europejskim Festiwalu Młodzieży Artystycznej we Wrocławiu oraz jako stażystka "Ballet des Jeunes d’Europe" we Francjii. Przez wiele lat pracowała jako tancerka Baletu Teatru Wielkiego Opery Narodowej w Warszawie. Absolwentka Wyższej Szkoły Promocji w Warszawie Wydziału Reklama. Prowadząca zajęcia dla pedagogów szkolnictwa specjalnego, uczestników projektu "Terpsychora do szkół: "Terpsychora do szkół, "Terpsychora do szkół - druga edycja", "Terpsychora do szkół - edycja wiosenna (3) . oraz "Terpsychora do szkół - edycja jesienna (4)
W projekcie „Terpsychora do szkół” edycja jesienna (6) prowadzi „Taniec klasyczny z elementami choreografii".
Taniec klasyczny ma na celu wykształcenie harmonii i ładu w tańcu, czystego piękna ciała, idealnego rysunku, pięknych póz, płynności i harmonii ruchów. Wyrabia doskonałą dyscyplinę ruchową poprzez stałą konstrukcję lekcji, ćwiczenia przy drążku i na środku. Taniec klasyczny to utworzona przez choreografię kombinacja ustalonych kroków i póz.
Strona 1 z 3