^Powrót na górę
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
+48 608 403 473
balet@balet.com.pl

Dane kontaktowe

Artbale Stowarzyszenie
Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki 

Adres:

ul. Hetmańska 10, lok. 13

05-120 Legionowo
Tel.: 608 403 473

balet@balet.com.pl 

Prosimy o wsparcie naszej działalności darowizną wpłacaną na konto:

Bank PEKAO S.A. 78 1240 5918 1111 0000 4907 5089

ARTBALE1

Wolontariat

Zapraszamy wolontariuszy do współpracy z nami. Gwarantujemy zdobycie doświadczenia które pomoże Wam w życiu zawodowym.

Podziękowanie

ARTBALE Stowarzyszenie składa serdeczne podziękowania firmie Wynajem Busów Transport z Legionowa mieszczącej się przy ul. gen. Roi, za bezinteresowne wsparcie i pomoc przy przeniesieniu naszego biura pod nowy adres, ul. Jana III Sobieskiego 6d.

Newsletter

Imię:
Email:

Zapytanie ofertowe nr 02/2024 – audyt zewnętrzny

Legionowo, dn. 3.12.2024 r.

ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki  zaprasza kwalifikujące się podmioty do nadsyłania ofert dotyczących przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pod nazwą „…w kręgu tańca…2024”, realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie w roku 2024 i współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).

Zamawiający: ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie ul. Hetmańska 10, lok. 13, NIP: 5272375001, REGON: 015147680, KRS: 0000107658

 

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą: nazwą „…w kręgu tańca…2024”, o wartości 570 240,00 zł, realizowanego w okresie 01.03.2024–31.12.2024. Nr umowy z PFRON UM/PW9/2024/2/O_MAZOWIECKI/5282 z dnia 11 czerwca 2024 roku. Termin rozpoczęcia audytu: 19.12.2024. Zakończenie i przekazanie ostatecznej oceny i dokumentów nie później niż do 10.01.2025 roku.

I. Zadania po stronie Wykonawcy

Przeprowadzenie audytu zewnętrznego zgodnie z wytycznymi PFRON dotyczącymi audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Wytyczne dotyczące audytu zewnętrznego zadań/projektów finansowanych w części lub w całości ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych dostępne są na stronie:

https://www.pfron.org.pl/organizacje-pozarzadowe/projekty-i-konkursy-dla-organizacji-pozarzadowych/zadania-zlecane-aktualnie-realizowane-konkursy/mozemy-wiecej-konkurs-12023/dokumentacja-konkursowa/wytyczne-dotyczace-audytu-zewnetrznego-mozemy-wiecej-konkurs-12023/

II. Termin wykonania zamówienia

Termin rozpoczęcia audytu: 19.12.2024. Zakończenie i przekazanie ostatecznej oceny i dokumentów nie później niż do 10.01.2025 roku.

III. Wymagania wobec oferentów

Oferent powinien posiadać niezbędne doświadczenie oraz dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu w zakresie przeprowadzania audytu

  • Przez podmioty o niezbędnym doświadczeniu należy rozumieć podmioty:
    • dysponujące osobami o udokumentowanych kwalifikacjach;
    • posiadające udokumentowane doświadczenie w zakresie audytowania zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych (przynajmniej 3 zadania/projekty);
    • posiadające udokumentowane doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania środków publicznych;
    • posiadające udokumentowane doświadczenie w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego lub audytu wewnętrznego.
  • Przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie w zakresie przeprowadzania audytu należy rozumieć osoby spełniające warunki określone w art. 286 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.). W przypadku osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu zewnętrznego projektu warunki wskazane w ust. 1 stosuje się odpowiednio.
  • Podmiot ubiegający się o przeprowadzenie audytu zewnętrznego zadania/projektu zobligowany jest do złożenia:
    • wykazu wykonanych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych wraz z terminem ich wykonania,
    • wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu audytu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia,
    • potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.
  • Dokumenty, o których mowa w ust. 3, powinny dotyczyć zarówno kwalifikacji i doświadczenia osób, które będą bezpośrednio uczestniczyć w wykonaniu audytu, jak również podmiotu ubiegającego się o uzyskanie zlecenia na przeprowadzenie audytu.
  • Skład zespołu przeprowadzającego audyt zewnętrzny zadania/projektu powinien być co najmniej dwuosobowy. W skład zespołu powinna wchodzić co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia biegłego rewidenta.
  • Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać wymóg bezstronności i niezależności od badanego Wnioskodawcy. Bezstronność i niezależność nie jest zachowana, jeżeli osoba lub podmiot przeprowadzający audyt zewnętrzny:
    • posiada udziały, akcje lub inne tytuły własności w Jednostce audytowanej lub w jednostce z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej, w której ma wykonać usługę dotyczącą audytu zewnętrznego zadania/projektu;
    • jest lub był w ciągu ostatnich 3 lat przedstawicielem prawnym (pełnomocnikiem), członkiem organów nadzorczych bądź zarządzających lub pracownikiem Jednostki audytowanej albo jednostki z nią stowarzyszonej, dominującej, zależnej lub współzależnej;
    • osiągnął, chociażby w jednym roku w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 50% przychodu rocznego z tytułu świadczenia usług na rzecz Jednostki audytowanej, jednostki wobec niej dominującej lub jednostek z nią stowarzyszonych, jednostek od niej zależnych lub współzależnych – nie dotyczy to pierwszego roku działalności podmiotu przeprowadzającego audyt;
    • w ciągu ostatnich 3 lat uczestniczył w sporządzaniu dokumentów stanowiących przedmiot audytu zewnętrznego;
    • jest małżonkiem, krewnym lub powinowatym w linii prostej do drugiego stopnia lub jest związany z tytułu opieki, przysposobienia lub kurateli z osobą zarządzającą lub będącą w organach nadzorczych Jednostki audytowanej albo zatrudnia przy prowadzeniu audytu takie osoby;
    • jest lub był zaangażowany w planowanie, realizację, zarządzanie zadaniem/projektem, który następnie audytuje;
    • z innych powodów nie spełnia warunków bezstronności i niezależności.
  • Osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu zewnętrznego powinny spełniać również wymóg bezstronności i niezależności od PFRON. Poprzez spełnienie warunku bezstronności i niezależności rozumie się przede wszystkim nie pozostawanie w stosunku pracy z PFRON osób wykonujących audyt zewnętrzny.
  • Osoby przeprowadzające audyt zewnętrzny na etapie składania oferty składają pisemne oświadczenie o bezstronności i niezależności. Oświadczenia stanowią załączniki do umowy podpisywanej pomiędzy Zleceniodawcą a wykonawcą audytu zewnętrznego. Wzór oświadczenia o bezstronności i niezależności składanego przez osoby uczestniczące w przeprowadzaniu audytu stanowi załącznik do zapytania ofertowego.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty

Oferent powinien złożyć ofertę zgodną z wytycznymi zawartymi w punkcie I niniejszej oferty. Oferta powinna być:

  • sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności,
  • sporządzona w języku polskim,
  • opatrzona pieczątką firmową,
  • posiadać datę sporządzenia,
  • zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,
  • podpisana czytelnie przez wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji,
  • powinna posiadać cenę brutto wykonanej usługi.

W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty kopie dokumentu, każda kopiowana strona powinna być opatrzona klauzulą: „Za zgodność z oryginałem”, podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną i opatrzona imienną pieczątką lub czytelnym podpisem.

V. Miejsce oraz termin składania ofert

  • Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: balet@balet.com.pl, przez kuriera lub też dostarczona osobiście na adres:
    • ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki
    • 05-120 Legionowo, ul. Hetmańska 10, lok. 13

– do dnia 10.12.2024 r. do końca dnia (decyduje data wpływu dokumentów).

  • Ocena ofert i wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony zostanie do dnia 12 grudnia 2024 r. na stronie internetowej pod adresem artbale.pl.
  • Oferty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
  • W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  • Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie artbale.pl.

 VI. Ocena ofert

Oferta powinna zawierać:

  • Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności.
  • Opis wymaganego doświadczenia zgodnie z zapisami pkt III.
  • Ocena ofert składa się z dwóch etapów:
    • Etap 1 – Zamawiający dokonuje oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
    • Etap 2 – W przypadku złożenia ofert przez więcej niż jednego Wykonawcę, spełniającego warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie poniżej przedstawionych kryteriów oceny: Przyjęto liczbę, 100 jako maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać każdy z oferentów, w tym: Kryterium I: Cena ofertowa brutto – 70 punktów Kryterium II: Doświadczenie – 30 punktów.
  • Ocena spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu – Etap 1, dokonywana jest na podstawie dokumentów, o których mowa w pkt III ustęp 3, zgodnie z formułą „spełnia–nie spełnia”.
  • Ocena ofert w ramach Etapu 2 dokonywana jest na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w następujący sposób: Przyjęto liczbę 100 jako maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać każdy z oferentów, w tym:

Lp

Kryterium oceny

Waga %

1

Cena brutto

70,00%

2

Doświadczenie 

30,00 %

     

RAZEM 100%

  • Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
  • Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 100 pkt.
  • W kryterium „Cena brutto” maksymalną liczbę punktów (70) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem: cena oferty najniżej skalkulowanej.
  • W kryterium „Doświadczenie” – maksymalną 30 punktów otrzyma oferta z uwzględnieniem poniższych kryteriów:
    • Oferent dostaje 30 punktów, gdy Oferent przeprowadził co najmniej 5 audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych.
    • Oferent dostaje 20 punktów, gdy Oferent przeprowadził co najmniej 4 audyty zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych.
    • Oferent dostaje 10 punktów, gdy Oferent przeprowadził co najmniej 3 audyty zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych. Obowiązkiem Oferenta jest udokumentowanie posiadanego doświadczenia w zakresie przeprowadzonych audytów zadań lub projektów finansowanych ze środków publicznych.
  • Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferował najkorzystniejszą ofertę zgodnie z przedstawionymi wyżej wyliczeniami.
  • Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert uzyska tyle samo punktów, Zamawiający przeprowadzi negocjacje z Wykonawcami.
  • W przypadku niewybrania Wykonawcy (np. brak ofert, odrzucenie ofert) Zamawiający dopuszcza możliwość ponownego rozpoczęcia procedury zapytania ofertowego.
  • Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

VII. Przesłanki odrzucenia oferty

Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli:

  • jej treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego,
  • zostanie złożona po terminie składania ofert,
  • będzie zawierała rażąco niską cenę (przedmiotowa przesłanka zostanie spełniona, gdy cena oferty będzie niższa minimum o 15% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia),
  • będzie nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
  • nie będzie zawierała wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów lub oświadczeń.

VIII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem strony internetowej znajdującej się pod adresem: www.artbale.pl

IX. Unieważnienie postępowania

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.

X. Finansowanie

Zamówienie będzie finansowane ze środków PFRON i własnych ARTBALE Stowarzyszenia. Rozliczenie na podstawie wystawionej fv musi nastąpić do 31.12.2024 roku

XI. Załączniki

Uwagi końcowe

Dodatkowych informacji udziela Berenika Jakubczak-Rauze, Koordynator projektu, tel. 604 094 584, e-mail: artbale.ngo@gmail.com.

Do pobrania

CookiesAccept

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

© Artbale